در جریان باشید

در جریان باشید

در جریان بودن یعنی باشی
با فکر و عقیده خودت هم باشی
نه در جریان روز یا جریان مرسوم جامعه باشی
در جریان بودنه
که بودنه...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

اروپاگردی با افکت قارت

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۲۹ ب.ظ

اگر رخت مدیریت بر من بود، دستور می‌دادم تا شعاع ۱۰ متری دست‌شویی‌ها هیچ میز کاری نباشه

یا اگر با کم‌بود فضا روبه‌رو بودیم از در و پنجره هفت هشت جداره استفاده می‌کردم، دستشویی رو آکوستیک می‌کردم یا برای همه کارمندا یه اسپری رقیق کننده مخاط بینی می‌گرفتم

خلاصه کاری می‌کردم که کارمندم وقتی نشست پشت میزش اولین صدایی که می‌شنوه صدای فین کردن‌های اون یکی همکارش نباشه!

رفیق دنیا دیده‌ای دارم که وقتی اول صب با صورت مشمئز شده من از این صداها روبه‌رو می‌شه می‌گه بری اروپا همه‌ش از همین صداها می‌شنوی، فکر کن رفتی یه رستوران شیک، یه آقای متشخصی میز بغلی نشسته و خیلی راحت دستمال می‌گیره جلوی بینی‌ش و فین می‌کنه! 

خلاصه ما هر روز ساعت طولانی رو در اروپا به سر می‌بریم ولی همین که پشت میزشون و درست بغل دست ما این صداها رو درنمیارن معلوم میشه هنوز اندکی با اروپا فاصله داریم.


۹۷/۰۲/۲۴ موافقین ۶ مخالفین ۰
محیا ساعدی

نظرات  (۹)

۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۵۷ هولدن کالفیلد
به نظرم با ملچ مولوچ و هورت کشیدن هم غذا یخوریم که زاپنی باشیم :|
پاسخ:
همین طوره دیگه
ژاپنی‌های مقیم مرکز : ))
۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۰۵ مهدی صالح پور
اولش فکر کردم مشکلت بو یا صداهای دیگه‌ای‌ه. 

اینجا ما با پدیده‌ای روبرو هستیم که دمپایی‌ش قیژ قیژ صدا میده و تمامِ روز از صبح علی‌الطلوع تا موقع رفتن همینطور بین اتاف‌ها در حرکته و مغز همکاران رو مورد عنایت قرار میده. #دردمشترک
پاسخ:
نه بابا : )
شما قیز قیز دمپایی رو با این مقایسه نکن!
آخ آخ یه بار به چشم دیدم که یه آقای چینی با کت شلوار n میلیونی و کروات و اینا، خیلی راحت و بدون خجالت یه باد گلو بلنننند زد و انگار نه انگار :|
ولی اروپاییا رو فکر نمیکردم :|
پاسخ:
بله(!) 
من عذر می‌خوام
۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۲۴ نیوشا یعقوبی
خدا صبرت بده :/ من بودم دعوام میشد با طرف :|
پاسخ:
یکی دو تا نیستن که آخه
۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۵۹ جولیک ‌‌‌‌‌
اتفاقا ما سال اول دبیرستان دوستی داشتیم که به تازگی از نروژ برگشته بود و به شکل عجیبی بسیار حساس بود حتی توی دستشویی هم زمانی فین کنه که کسی داخل نیست! نمیدونم حالا اونجا بهش فشار اومده بوده سر این جریان یا چی:دی
پاسخ:
احتمالا که همین طوره
ویژه اینکه درباره فین کردن باهات حرف زده! : ))
۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۲۳ کروکدیل بانو
سرانه ی آنتی هیستامین دولتی بدین به همکارا :))
پاسخ:
به خدا
من حاضرم تقبل کنم
اصن سازمان فرهنگی موقعیت دستشوییهاش داغونه. منم که اونجا کار می کردم یه مدت میزم نزدیک دستشویی بود. بوی اونجا کشت منو :)
مشکل دیگه اش هم این بود که هر بار خواستم برم دستشویی درش قفل بود :/
پاسخ:
ما مشکا بو نداشتیم خدا رو شکر هیچ وقت!
عع... شما سازمان بودین؟
کجا؟
کی؟
ما یه قانون نانوشته داریم که هرکی از این کارا بکنه، وقتی از دستشویی برگشت همه چپ چپ نگاش میکنن. به خاطر همینم هیچکس نمیره فین کنه : ))))))))))
پاسخ:
ما هم چپ چپ نگاه می‌کنیم
ولی به دست چپ کسی نیست : (
اره سازمان بودم. بخش فاوا
چهار سال پیش بود. متاسفانه دوام نیاورد و ما رو بیرون کردن :)))
پاسخ:
ای بابا : (

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی