در جریان باشید

در جریان باشید

در جریان بودن یعنی باشی
با فکر و عقیده خودت هم باشی
نه در جریان روز یا جریان مرسوم جامعه باشی
در جریان بودنه
که بودنه...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

کنترل به دست‌های بی‌اعصاب

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹ ق.ظ
خیلی بده که از اوایل خرداد رسما وارد تابستون می‌شیم
راستش از تابستون فقط میوه‌هاش برام خوش آیندن
نه گرما رو دوست دارم
نه اینکه تا ۹ شب هوا روشن باشه رو درک می‌کنم
نه پشه‌ها رو که بدتر از غم (در گوشه میخانه هم ما رو پیدا می‌کنن)
به این اضافه کنید بحث‌های همیشگی سر روشن یا خاموش بودم ادوات خنک کننده رو...
یکی روشن می‌کنه، اون یکی می‌گه بذار رو گردون که بچرخه و مستقیم به کسی نزنه، 
یکی خشک می‌شه با بادهای مصنوعی، دستگاه رو خاموش می‌کنه، پنجره رو باز می‌کنه. اون یکی بلند میشه دستگاه رو روشن می‌کنه، پنجره رو می‌بنده. 
این یکی قاطی می‌کنه، می‌ره روی میز خروجی باد سمت خودش رو با روزنامه و چسب می‌پوشونه، 
یکی دیگه که هنوز سویشرت تنش می‌کنه از اون طرف داد می‌زنه: یه کم ورزش کنید، اینکه گرمتونه همه‌ش از اضافه وزنه.
یکی از اون یکی طرف داد می‌زنه: بیا بشین جای من، اینجا اصلا گردش هوا نداره عین سوناست. 
یکی دیگه انقدر درجه خنک کننده بالای سرش رو بالا برده که نزدیکشم بشی ترک می‌خوری و ...
ابن وقتا فکر می‌کنم خوب می‌شد اگه اختیار بعضی چیزا مثل کنترل این خنک کننده‌ها دست خودمون نبود. مثلا تنظیمش می‌کردن رو یه دمای مشخص. کاملا دیکتاتوری. چون اونچه که من توی این مدت فهمیدم اینه که ما بیشتر از اینکه به دمای مد نظر خودمون فکر کنیم، نیتمون اینه که یه وقت به اون رفیق سرمایی‌مون خیلی خوش نگذره. 


۹۷/۰۳/۰۸ موافقین ۹ مخالفین ۲
محیا ساعدی

نظرات  (۱۱)

۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۲۷ میرزا مهدی
سلام آخرشو خیلی خوب اومدین....
حالا من و همسر یه همچین شرایطیو در طول سال داریم . ایشون به شدت( به شدت ها) سرمایی، و منِ... به شدت (یعنی به شدت ها) گرمایی... کلا سر این کنترل و مدیریت، خون و خونریزی به پاست. که اغلب نتیجه ش، معلومه دیگه.... 
پاسخ:
اوه چه سخت. ما تو خونه از این دردسرا نداریم. جفتمون به شدت از گرما متنفریم
۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۰ آسـوکـآ آآ
شمالِ ما خنکه و در کمال تعجب هنوز کولرا روشن نشدن :)
پاسخ:
خوش به حالتون در واقع
۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۲۹ هولدن کالفیلد
کلا دیکتاتوری تنها راه صحیح اداره مقوله هاست
پاسخ:
نه تا این حد دیگه!
ولی من عاشق تابستونم چون به شدت سرمایی ام و از زمستون بدم میاد. مخصوصا که تو زمستون افسردگی فصلی هم به بیس افسردگی خودم اضافه میشه :/
پاسخ:
چه عجیب
من تو بهار افسردگی می‌گیرم
۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۴ مهدی صالح پور
ما امروز توی دفتر با راه اندازی کولر به این مسئله مبتلا شدیم! از صبح هفتاد بار خاموش روشنش کردیم... آخرش هم همه ناراضی هستن!
پاسخ:
هوووم :/
بلا روزگاریه
تعداد شما کمتره باز 
۰۸ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۴۰ جولیک ‌‌‌‌‌
منم که بافتنی های زمستونه رو داده م عقب کشو، بافتنی های تابستونه رو داده م جلوی کشو، و کلا عایق بندیم میزونه. حالا هر کی میخواد کخ بریزه بریزه:))
پاسخ:
واقعا!
چه طور ممکنه؟!!
۰۹ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۲۴ نیوشا یعقوبی
من از تابستون میوه هاش و روشنیش رو دوست دارم به من بود میگفتم روز رو تا ۲۴ تمدید کنن :)) اصلا میخوام برم فرانسه چون تو ایام خاصی تا ده شب روشنه :))
و اینکه واقعا تو محل کار باید دیکتاتوری باشه تو خونه هم دست گرمایی ترین فرد :))
من و بابام و عمه ام خیلی خوبیم عمه ام از ساعت ۶ عصر خاموشی کولر میزنه بعد من میرم روشن میکنم :)) بابام ساعت ۲ صبح خاموش میکنه :)) من از گرما بیدار میشم روشن میکنم :)) یه سری میخواستم سوزن بذارم رو کلید کولر :)) نتونن خاموشش کنن :))
پاسخ:
ژانر کولر خاموش کردن‌های پدرانه که یکی از ژانرهای محبوبمه
تو عمه‌ت هم بهش اضافه شده :))
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۴ قاسم صفایی نژاد
ما هم همین مشکل رو داشتیم تو خونه. ولی این دو سه سال اخیر در خونه جدید که هم پکیج داره و هم کولر سلولزی که ترموستات داره، همه چی حل شده
پاسخ:
خیلی م عالی
خدا از خونه شما به ما هم بده 
سلام 
راستش منم متنفرم از گرما ولی مامانم سرماییه خلاصه مصیبتیه
پاسخ:
آره واقعا سخته :/
سلام از منه
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۰۷:۴۲ פـریـر بانو
من الان شمالم و در همین لحظه زیر پتو! هوا بارونیه و باد تکون‌های شدید می‌ده به درخت‌ها... هوا حال و هوای آذرماه رو داره. پاییزی و سرد. و من دارم فکر می‌کنم چقدر بهار این‌شکلی رو دوست ندارم...
پاسخ:
بهار باید خنک باشه نه
بهار نه باید پاییز باشه نه تابستون 

۱۷ خرداد ۹۷ ، ۰۳:۴۰ هانیه شالباف
خانوم! اهواز رو ندیدین! یه ماهه کولرا روشن‌ان :))
پاسخ:
آره واقعا
خدا صبرتون بده : ))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی