در جریان باشید

در جریان باشید

در جریان بودن یعنی باشی
با فکر و عقیده خودت هم باشی
نه در جریان روز یا جریان مرسوم جامعه باشی
در جریان بودنه
که بودنه...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

این ناخودآگاه مخوف

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳ ق.ظ
مامانم
یه هفته قبل از اینکه بریم مسافرت خونه تکونی می‌کرد؛ در حدی که خونه از دم عید هم تمیزتر می‎شد
توجیهشم این بود که «شاید رفتیم تو راه تصادف کردیم و مردیم، مردم نیان برای من خونه تمیز کنن»

راستش منم یه هفته مونده به مسافرت شروع کردم به خونه تکونی
جوری که حتی حمام که عید جا مونده بود رو هم برق انداختم
توجیهی براش نداشتم
به مرگ و تصادف و حرف مردم فکر نمی‌کردم
به ناخودآگاه فکر می‌کردم ...


۹۷/۰۳/۱۹ موافقین ۱۰ مخالفین ۰
محیا ساعدی

نظرات  (۱۳)

۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۲۷ میرزا مهدی
پس همسر منم واسه همینه میفته به جون خونه ، اون هم قبل سفر.
یا ناخودآگاهی مخوف خِفتَش کرده و یا تصادف و از این حرفا...
تازه یه بار قبل از سفر وصیت نامه هم نوشت و تمام جهیزیه ش رو تُخس کرد. گفتم خوب شاید من زنده موندم. تکلیف چیه؟ گفت {خیلی بیخود میکنی وقتی من قراره بمیرم ، زنده بمونی؟ اسمش چیه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااان؟ }
به همین شدت و حِدت..والله
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۵ آسـوکـآ آآ
مامانا تاثیر میذارن رو بچه هاشون
کاملا ناخودآگاه
سفر بخیر بانو
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۳ جولیک ‌‌‌‌‌
مامان منم وقتی میرفتیم هتل هرروز صبح تخت ها رو مرتب می کرد قبل رفتن، موقع تحویل دادنم مجبورمون میکرد همه چیزو بذاریم سرجای اولشون. مردم فکر نکنن بچه هاش شلخته ن.
آقا خب شلخته ایم دیگه، مگه من اون مسوول هتل رو قراره چند بار ببینم که برام مهم باشه فکر می کنه من چی ام:))
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۹ مهدی صالح پور
تازگی ها دارم فکر می کنم ناخودآگاه مون از خودآگاه مون باهوش تر و آگاه تره! :D
از همین ناخودآگاه میترسم که گاهی گاهی با بعضی رفتارایی که حتی شاید خودم قبولشون داشته باشم لج میکنم! 
ناخوداگاه ..
راستی چقدر از زندگی مون تحت تاثیر ناخوداگاه مونه🤔
فک کنم خیلیش
۲۰ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۲ هولدن کالفیلد
یعنی منم قبل سفر لازمه که هدفونها و کتابامو قایم کنم؟

منم وقتی میرم سفر همینکارو میکنم.
کل خونه پاکسازی میشه بعد میرم
بعد که برمیگردم میبینم کل خونه انگاری موشک توش انداختن :|
کثیف و درب و داغون تحویل میگیرم دوباره روز از نو روزی از نو :|


سلام 
سفرتون بیخطر 
عه منم اینجوری ام 
مادر رو ببین دختر رو بگیر :))
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۰:۲۹ آقای رایمون
استدلالی بس منطقی :دی
منم ناخودآگاه خیلی از رفتارهای مادرم رو دارم با اینکه فقط هفت سال اول زندگیم دائم کنارم بوده
مادرها خیلی تاثیر گذارن واقعا :) سر همین من یکی از ازدواج و بچه دار شدن میترسم چون اصلا الگوی خوبی نیستم
حالا در این مورد خاص به نظرم یکی از دلایلش اینه که آدم وقتی برمیگرده حس بهتری داره وقتی که خونه تمیزه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی