در جریان باشید

در جریان باشید

در جریان بودن یعنی باشی
با فکر و عقیده خودت هم باشی
نه در جریان روز یا جریان مرسوم جامعه باشی
در جریان بودنه
که بودنه...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

لذت کشف

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷ ب.ظ

راستش همون‌قدر که دوست دارم رفقای قدیمی رو ببنیم

بودن توی جمع‌های تازه هم برام خوشاینده

فکر می‌کنم شناختن هر آدمی (هرچه قدر سطحی و هرچه قدر غیر واقعی و هر چه قدر گذرا)

مثل کشف کردن یه دنیای جدیده

با چشم سوء استفاده هم اگه نگاه کنی

آدم‌های تازه می‌تونن بشن شخصیت‌های قصه‌ای که شاید بنویسی، فیلمی که شاید بسازی ...

خلاصه بعد آشنایی با بیش از ۳۰ آدم تازه و باحال از خانواده بیان

توی فضای فرهنگی نمایشگاه مطبوعات

فکر کردم اینجا هم احتمالا جای جذابی‌ه برای درک هرچه بیشتر «لذت کشف»

سلام من به شما

و به این دنیا

۹۷/۰۲/۱۴ موافقین ۱۱ مخالفین ۰
محیا ساعدی

نظرات  (۱۵)

۱۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۵۴ نیوشا یعقوبی
جیییییییغ
تاثیر دورهمی بود؟ :دی
پاسخ:
قبلش ساخته بود
ولی دورهمی واقعا دلگرمم کرد
قربانت که : )
۱۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۱۳ مهدی صالح پور
به این دنیا خوش اومدی... (با لحن وست‌ورلد بخون!)
ایشالا که چرخِ بیان برات بچرخه :)
پاسخ:
مرسی مرد
بالاخره منو مجبور کردی : ))
خوش اومدید :)
پاسخ:
قربانت : )
به به!
سلام ما هم به محیابانوی نازنین. ^_^
پاسخ:
قربانت حریر
سلام :)
از خیلی وقت پیش اسم آقای همسرتون رو تو بیان میدیدم، یکی دو بار سر زدم دقیق یادم نیست یا قالب سنگین بود یا فیلتر نشون میاد، هیچی دیگه بخاطر تنبلی بیخیال شدم، تا اینکه پریروز تو وب هولدن اسمشون رو دیدم و از اونجا رهنمون شدم اینستا همسرشون که شما محیا خانوم باشید، خلاصه قصه به اینجا رسید که ساعت 3:20 دقیقه بامداد مامان درد اتاق رو نزدا عملا شکوند که فسقله مگه تو صبح اداره نداری؟؟! لبخند ملیح زده و لب گشودم به سخن که امروز جمعه است. مواجه شدم با جمله: خُبه حالا نیشت رو ببند صبح جمعه هم برنامه بیرون رفتن داریم. :| 
هیچی دیگه دیشب بالاخره نزدیکای ساعت 4:00 موفق به رویت چند صد پست جذاب اینستاتون شدم.!
آخ چقدر حرف زدم. :)
پاسخ:
لطف شماست : )
مرسی ازت
آهان راستی خوش اومدید.  :)
سلام
خیلی خوش اومدید به جمع بیان:)
پاسخ:
ممنونم : )
۱۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۰۶ جولیک ‌‌‌‌‌
صدای جامه دریدن تنی چند از خوانندگان قدیمی!
پاسخ:
وای من!
من باید جامه بدرم با این خوانندگان قدیمی که : )
قصه آدمها بسیار بسیار جذابتر از قصه توی کتابها و فیلمهاست.
به هر شکل دورهمی دیروز دوباره من رو دست به کیبورد برای وبلاگ نویسی کرد
پاسخ:
من سعی می‌کنم جذاب بنویسم
ولی حق با شماست
این خط دوم هم که حرف مشترکمونه به گمانم
به به به
خوش اومدید :-)
وبلاگتون پر از خاطرات خوب
پاسخ:
با شما پر خاطره میشه
بسیار هم عالی..
من داستانای سایتتون رو دنبال میکردم، اتفاقا دیروز میخواستم بگم چرا نیستید دیگه.. چقدر خوشحال کننده بود این اتفاق ^_^
پاسخ:
چه خوشحال شدم از کامنتت : )
به جمع بلاگرا اونم از نوع بیانیش خوش اومدی : )
پاسخ:
قربانت : )
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۴۳ هولدن کالفیلد
به افتخار زوج بلاگر... کیلی کیلی کیلی کیلی کیلی کیلی کیلی :|
پاسخ:
:|
انقدر زوج جدیدی نیستیم که کل بکشی : )
سلام :))
پاسخ:
: ))
ای بابا شما که رفتین دیگه نیومدین... ما این پستو هنوز یادمونه‌ها! باید منتظر یه دورهمیِ مطبوعاتی آبانی باشیم یا یه دورهمی اردبهشتی کتابی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی