در جریان باشید

در جریان باشید

در جریان بودن یعنی باشی
با فکر و عقیده خودت هم باشی
نه در جریان روز یا جریان مرسوم جامعه باشی
در جریان بودنه
که بودنه...

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

راننده تاکسی

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴ ق.ظ

داشتم بهش می‌گفتم عادت ندارم خودم رو برای کسی پرزنت کنم یا حتی بیشتر از اون بهش بگم که منو توی تیمش راه بده. که بگم مثلا من می‌تونم فلان قسمت پروژه شما رو پوشش بدم و خب کسی که منو می‌شناسی احتمالا قابلیت‌هام رو هم می‌دونه و خودش دعوتم می‌کنه به کار.

خواستم بگم که بدونه از این نظر اولینه

کیف که نکرد هیچ، لبخندم نزد.

از آینه تو چشام نگاه کرد و گفت: می‌دونی مثل چی می‌مونه، فکر کن تاکسی داری و فکر می‌کنی همه می‌بینن دیگه، پس لزومی نداره بوق بزنی. تازه تو یه مسافر رو صندلی جلو هم داری (کار ثابتت رو می‌گم) که آدم‌ها در مواجه باهات نمی‌دونن مسافر دربسته یا رو صندلی عقب جا برای سه نفر دیگه‌ام هست.
خلاصه که نه همیشه، ولی وقتی واقعا لازم داری بوق بزن، مجبور نیستی حتما مسافر بزنی، مسیرت خورد سوارش می‌کنی!

۹۷/۰۶/۳۱ موافقین ۱۸ مخالفین ۰
محیا ساعدی

نظرات  (۵)

ولی نمیشه بوق نزد :)
برق بزنید
حداقل چراق بزنید

اگه بدونید رزومه نوشتن چه حالی میده
و مهم تر از اون تکمیلش / مثلا شما یه دوره جدید میری بعد زود میری مدرکش رو اسکن میکنی میاری میندازی ته رزومه ات و یه لبخند میزنی :)
پاسخ:
چراغم خوبه!
واقعا ...
دارم رزومه ولی به رزومه نیست به بوقه قشنگ، به ابراز توانایی و مهم تر از اون ابراز تمایل
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۱۸ قاسم صفایی نژاد
کلا پرسنال برند در ایران ارزش نیست. چون اعتقاد داریم «مشک آن است که خود ببوید» ولی حقیقتش اینه که دیگه الان باید بگیم مشک‌فروش هستیم.
ساده‌ترین کار اینه که لااقل یه صفحه لینکدین ایجاد کنید. اونجا خود به خود معرفی میشید و هر جا هم خواستید خودتون رو معرفی کنید، آدرس صفحه لینکدین رو میدید به جز پرزنت کردن که برای ماها سخته معمولا.
پاسخ:
دقیقا
لینکدین دارم
نکته اینه که کار اصلا به لینک نمیرسه
کار ما یه جوریه که حتی اگه ابرازش کنی هم قبوله ولی ابرازش سخته!
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۱۸ مهدی صالح پور
ما عادت کردیم به شکل سنتی و هیئتی کار کنیم. از دعوت به کار، چیدمان نیروها و حتی حساب کتاب. خوبی های خودش رو داره، ولی توی کارهای مدرن، بدی هاش بیشتر به چشم میاد
پاسخ:
: )) وای از او ن بخش حساب و کتاب
من هم همین عادت رو دارم. احساس می کنم اگه خودم رو پرزنت کنم دارم به بقیه تحمیل می کنم منو قبول داشته باشن!
پاسخ:
نکته اینه که من عموما از آدمایی که مدام در حال پرزنت خودشون (همون شوآف خودمون) هستن خوشم نمیاد
به همین خاطرم سعی می‌کنم شبیهشون نباشم!
ولی خب باید یه حد وسطیم باشه دیگه
۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۸:۱۰ آقای مُرَّدَد
سلام در ادامه آسوکآ آآ بگم: 
آخه یه وقتایی هم هست وقتی چراغ میدی میبینی یکی از یه جایی یهو ظهور میکنه در برابرت بوق میزنه. یه چیزی پر طمطراق تر رو میکنه هرچند پوچ اما پر سر و صدا. اونقدر که میکوبوندت پایین. بوق بزنی شیپور رو میکنه. شیپور بزنی ، همچینی زیر آّبی میکشه که نمیدونی از کجا خوردی. بنابراین من "به این دلیل" ترجیح میدم چراغ خاموش حرکت کنم که بعدش نکوبونَنَم رو زمین. اتفاقا چراغ خاموش بهتر هم هست/. شاید مسافر زیادی نزنی به تعبیر اون جنابِ گرامی، اما در عوض با آرامش و با آبرو و با شخصیت میرسی به مقصدت... (چقدر به نظر میومد دلم پُره)
پاسخ:
ها
یادم میافته به اینایی که سر مسافر دعوا میکنن
من آدمش نیستم
مسافرو تقدیم میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی